the Balm Cosmetics

1:45:00 PM

Ahoj, ahoooj :))

Je to konečně tady! Konečně jsem se kousla a udělala objednávku na the Balm. A upřímně? Lepší čas jsem si vybrat nemohla :). Od půlky září byla na e-shopu skvělá akce - 2+1 zdarma. Takže když jste koupili 3 věci, tu nejlevnější jste měli zadarmo! :) A takovým akcičkám se NE neříká! Nikdy! :D A pokud se o této značce chcete dozvědět víc a zároveň zjistit, čím jsem si udělala radost, tak čtěte dál :)


The Balm je americká značka dekorativní, vlasově i pleťové kosmetiky a její hlavní výhodou je to, že všechny jsou absolutně bez parabenů a nejsou testovány na zvířatech. Značka je známá po celém světě a na trhu upoutává hlavně zábavným a vtipně řešeným balením :). Zároveň je na balení krátký popis produktu a i ten je docela vtipně laděný :). Takže za balení 1*. 
Na internetu najdete desítky recenzí, tutoriálů a swatchů, takže pokud plánujete něco koupit, určitě názory jiných lidí berte v potaz, abyste zbytečně nevyhodili vaše peníze. 
A co že jsem si já koupila? Dlouho jsem pokukovala po paletce Meet Matt(e) Nude. Obsahuje 9 kompletně matných stínů. A pokud trochu znáte sortiment českých drogérech, určitě jste si všimli, že v sekci matných, ale zároveň pigmentovaných stínů, je to poněkud slabší. Druhý produkt byl absolutně jasný a pokud jste četli můj wishlist, určitě víte, o čem mluvím. Ano! Konečně je můj - Mary-Lou Manizer aka "The Luminizer". A ó můj bože... Jsem zamilovaná :D co se týče posledního produktu, u toho jsem moc nevěděla. Na youtube jsem viděla recenzi na vysoce pigmentované lesky na rty Read My Lips, ale pak jsem si řekla, že malovátek na pusu mám hodně a tak jejich čas přijde rozhodně někdy jindy. Začala jsem pátrat po netu a v několika videích si slečny chválili korektor a make-up Time Balm. Já nakonec vybrala korektor v odstínu Lighter than Light. Pokud by měli make-up v tomto nejsvětlejším odstínu, asi bych spíš sáhla po něm, ale bála jsem se, že odstín Light by mi neseděl. 
Horší je, že při projíždění celé nabídky a zároveň koukání na různé recenze, se mi do wishlistu dostalo pár dalších produktů :D:/. Ať už jde o tvářenky, štětce, jinou paletku stínů Nude Tude a prostě od všeho něco. Takže uvidíme, snad si časem ještě nějaký ten produkt najde cestu do mé sbírky :D. 


Meet Matt(e) Nude.
cena: 999 Kč
spokojenost: 4/5
kde koupit: tady

Jak jsem již řekla, v této paletce najdete 9 matných stínů. Od tmavě hnědé, po šedou, meruňkovou až po bílou. Zaskočila mě konzistence... Takhle jemné a hebké stíny jsem v ruce snad ještě neměla. Rozhodně nejsou máslové, spíše práškové, ale pigmentace je skvělá. Přijde mi, že první tři stíny práší víc, než zbytek, ale není to nic hrozného. V balení máte skutečně velké zrcadlo, ale co vás pobaví, jsou názvy jednotlivých stínů :D. Všechno to jsou chlápci jménem Matt, jen se jim mění přijmení. Já vám říkala, že the Balm má zábavné balení :D. Všechny stíny jsou skutečně velké a jak už je napsané na obalu... Size matt(e)rs :D.



Mary-lou Manizer
cena: 499 Kč
spokojenost: 5/5
kde koupit: tady

Mary-lou je krásný šampáňo-krémový rozjasňovač, který můžete použít i jako stíny. Stejně jako stíny v Meet Matt(e) je krásně jemně namletý a opravdu nádherně se leskne. Na balení se na vás ksichtí pěkná slečna a moc si nedělá z toho, že pózuje pro vězeňskou fotku :D I v tomto kompaktu máte krásné zrcátko a to se vždycky hodí :). A já jsem opravdu ráda, že jsem si konečně splnila sen, který jsem měla opravdu dlouho a luminizer mám konečně doma! :)



Time Balm Concealer
cena: 349 Kč (tento produkt jsem měla zdarma)
spokojenost: 4/5
kde koupit: tady

Úkolem toho korektoru je maskování kruhů pod očima, a proto je lehce naoranžovělý (což na fotkách vůbec není vidět :D). Je úžasně krémový a součástí balení je i malá houbička, kterou sice nikdy nepoužiju, ale proti gustu... :). Uvidíme, jestli se bude slévat do linek pod očima, popřípadě vám dám nějaký update :). V tomto případě balení není ničím extra :( :D.




A to je vše! :) Bude to znít debilně, ale ze všeho mám hroznou radost a nejradši bych utratila jmění na všem, co se mi na stránkách líbilo! :D Takže víc takových akci, the Balm!


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts