Každodenní make-up výbava

3:11:00 PM

Zdravím všechny :)

Dnes pro vás mám nakouknutí do mého každodenního make-upu. Bude se jedna o věci, po kterých pravidelně sahám, když se ráno připravuji na celý den. Takže pokud chcete do mé výbavičky nakouknout, čtěte dál :)). Výhodou je i to, že snad vše můžete bez problému sehnat v českých drogériích a vše je tedy cenově velmi dostupné :).


Většina věcí, jsou velké stálice, ale v poslední době jsem přidala pár kousků, které jsou velmi jednoduché a rychlé na použití a vašeho vzhledu dodají "to něco" navíc :). Dost bylo řečnění, jdeme na to. Produkty budu zmiňovat v pořadí, v jakém si je na obličej nanáším, abych na něco náhodou nezapomněla :)).

1. Primer
Primer jsem do své make-up rutiny zařadila poměrně nedávno, ale musím říct, že jsem velmi mile překvapena. Já používám Rimmel London Stay Matte Primer. Seženete do v drogériích a cena se pohybuje okolo 150 Kč. Pleť opravdu hezky zmatní a vyhladí a přijde mi, že se mi pleť během dne skutečně méně leskne :).

2. Make-up
Musím říct, že make-up nepoužívá denně, ale pokud jdeme s přítelem třeba na večeři, někdy trochu použiju. Mým oblíbeným je L'Óreal Paris True Match. Je lehký, má skvělé krytí a drží opravdu dlouho. Mám ho ale v poměrně tmavém odstínu, takže ho teď budu muset odložit. Skutečnou stálicí, kterou používám již několik let je... světě div se... korektor od Essence Stay All Day 16h long-lasting concealer. Je hezky světlý, má průměrné krytí a vyhovuje mi. Korektor prostě nanesu na většinu obličeje a štětcem rozetřu :).

3. Korektory
Jak jsem již zmínila, jako korektor používám ten od Essence, který hezky projasní obličej. Pokud mám ale nějaký pupínek, který tamten nezakryje, používám Stay Matte Dual Action Concelaer od Rimmel London. Jedná se o tyčinkový korektor, který má uprostřed zelenou složku, která zmírňuje zarudnutí. Moc hezky kryje a prodává se (myslím) ve 4 barvách.

4. Pudr
Další věc z řady Stay Matter od Rimmel :D. Stay Matter Long Lasting Pressed Powder. Je k dostání v mnoha odstínech, je hezky lehký a pleť dostatečně zmatní. Já nejčastěji používám odstín 001 Transparent, ale někdy sáhnu i po jiných světlých odstínech. 

5. Bronzer
Mým každodenním bronzerem je Smooth Skin Bronzing Face Powder v ostínu Sunny. Podle mého, je to nejlepší bronzer v českých drogérkách - je hezky jemný a hlavně... Není oranžový! Je hezky světle hnědý a na obličeji vytváří přirozené stíny. Jiný ani nekupuji a hlavně vám vydrží dlooouhééé měsíce! :)

6. Tvářenky
Pokud jste četli můj článek o TOP tvářenkách určitě už víte, nic se totiž nezměnilo :D. Na opravdu každodenní bázi používám tvářenku od E.L.F v odstínu Pink Passion, dále Jordana - 43 Peach Blossom a Essence - 20 Babydoll. Všechny tři jsou matné a hezky jemné :).

7. Stíny
Co se týče denního líčení, kdy stejně většinu dne strávím ve škole, stíny moc neupožívám, ale když už, tak jsou to stíny v tužce Shadow Eyez 12HR Wear Eyeshadow od Milani v odstínu 03 Champagne Toast. Jedná se o velmi jemný narůžovělý stín, který hezký prozáří oko a co je hlavní výhodou těchto stínu je to, že když je jednou nanesete, je velmi těžké stíny odstranit. To znamená, že se vám neslévají do vrásek na víčkách a drží skutečně celý den! :)

8. Linky a tužky na oči
Stejně jako se stíny - linky běžně nepoužívám, když mám ale víc řasu vždy sáhnu po Fabu Lineru od Jordany. Mám černou i hnědou verzi, takže záleží, na jakou mám zrovna náladu :D. Joo a jsou to linky ve fixe, přijde mi to nejjednodušší :). A teď k tužkám - každý den používám ScandalEyes od Rimmel London v odstínu 005 Nude, a to do vnitřní spodní linky oka :). Hezky to oko otevře a hned působíte odpočatější :D. V tomto duchu je i tužka od Catrice Kohl Kajal v odstínu White. Tuto tužku používám do vnitřního koutku a opět - oko je poté mnohem otevřenější :).

9. Řasenky
Většinou používám dvě řasenky dohromady, neptejte se proč :D Ale myslím, že to dělá víc lidí :D. Mými oblíbenými jsou ScandalEyes Retro Glam od Rimmel Lodon a Jordana Best Lash Extreme Volumizing Mascara. Teď jsem začala zkoušet Miss Manga od L'Óreal, ale nevím... Zatím z ní nijak unešená nejsem :).

10. Rtěnky, lesky, balzámy 
Nutností na celý den je balzám na rty :). Momentálně používám EOS Sweet mint :). No a rtěnky... Většinou je to něco nenápadného, takže třeba Milani Nude Creme nebo Apocalips od Rimmel v odstínu Phenomenom.



Wau, 10 kategorií :D To jsem ani neměla v plánu :D. Jak můžete vidět, mezi mé oblíbené značky patří Rimmel, Milani a Jordana - všechny poměrně levné a dostupné :). Většina věcí zůstává pořád stejná a když něco dojde, hned koupím nový produkt, ale třeba řasenky ráda měním a snažím se najít tu NEJ řasenku :D. 


Užitečné odkazy
1. Milani klik
2. Jordana klik
3. Rimmel London klik 


To je všeeee :)) Snad se vám článek líbil a já se na vás budu těšit u dalšího :))


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts