Spotřebováno: Září 2014

4:40:00 PM

Opět všechny zdravím :))

Blíží se konec měsíce (opět) a to znamená jen jedno - další hrabárnu mým smetím, aneb Spotřebováno :D. Já mám tento typ videí a článků moc ráda. Vidíte na nich, co je natolik dobré, abyste prošli celým balením a pro ně je to celkem i sebe uspokojující pocit, když vidím, že jsem něco spotřebovala a produkty se mi tedy jenom nehromadí na poličkách :). I tento měsíc byl celkem plodný a mám pro vás vlasové, pleťové i tělové produkty :) Zkrátka od všeho trochu :))) Dost bylo brblání, pojďme na to!


První kategorií jsou vlasové produkty. Mými nejoblíbenějšími šampony jsou Garnier Ultra Doux. Tentokrát jsem měla vůně Citrus a kaolin (pro mastící se vlasy) a Mango a květ gardénie (pro normální vlasy). Téměř vždycky mám dva šampony, které střídám, nechci totiž, aby si vlasy na něco zvykly a produkt na ně poté přestal působit :). U těchto šamponů stále zkouším jiné vůně, ale tyto dva zrovna patří mezi mé oblíbené. Mám i jeden kondicionér - Schwarzkopf Gliss Kur. I tato řada je fajn, ale nevím, nic extra to není :). Jsou určitě i lepší balzámy. Navíc malou nevýhodou těchto tvrdých láhví je to, že ke konci je velmi obtížné dostat produkt ven. 

Rozhodně nesmí chybět suchý šampon Batiste. Tentokrát to byla miminkovská verze ve vůni Coconut & Exotic Tropical. O tomto už moc žvanit nebudu :D Prostě paráda a velký pomocník :)

No... A poslední vlasovou věcičkou je pro mě docela velké zklamání. Mám na mysli Deep Reapir Masque od firmy Macadamia. Pokud se díváte na zahraniční blogerky a youtuberky, téměř každá o této masce vydává chvalozpěvy. Já ji měla na wishlistu dost dlouho a kdysi, když jsem dělala objednávku na parfums.cz, řekla jsem si, že ji vyzkouším. Brala jsem nejmenší velikost, jen na zkoušku. Tenhle chlapík je totiž dost drahý! A vyhodit 800 Kč za něco, co mi nebude sedět mi přišlo zbytečné. A jsem velmi ráda, že jsem koupila jen 100 ml balení. Maska není nijak úžasná. Vlasy byly na dotek jemné, ale toho docílím i obyč maskou od drogérkových značek nebo kokosovým olejem. Žádné velké zázraky jsem neviděla a tak si myslím, že znovu už ji nikdy nekoupím :).




Garnier Ultra Doux
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 60 Kč
kde koupit: téměř všude - drogérky, supermarkety, internet

Schwarzkopf Gliss Kur balzám
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 70 Kč
kde koupit: téměř všude - drogérie, supermarkety, internet

Batiste Dry Shampoo
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 49 Kč (50 ml)
kde koupit: parfumerie Douglas nebo na www.normazlin.cz

Macadamia Deep Repair Masque
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: 229 Kč (100 ml)
kde koupit: třeba tady

Do další party jsem dala pleťové masky a čistící pleťovou kosmetiku. Takže mám tu dvě masky od firmy Freeman, které jsem koupila na veletrhu. Ta okurková byla slupovací a avokádová byla běžná smývací kaolinová maska. Obě byli fajn, nic převratného. Musím ale říct, že u té avokádové jsem ke konci použití už cítila lehké pálení. Takže u mě vyhrála ta okurková :). Dalším produktem jsou odličovací ubrousky od firmy Purex. Toto byl druhý balíček v třídílné sadě, kterou jsem kupovala na Galaxii přání. Tyto peelingové jsou fajn, ale na ty Deep cleaningové nemají. Ještě mi zbývají asi dva ubrousky v posledním balíčku, ale celou sadu už mám opět na cestě :). Protože 3 balíčky za 59 Kč? To jen tak netrumfnete :D. Posledním chlápakem v téhle partě je zmatňující pleťový peeling od Clean & Clear. Nevím proč to dělám... Clean & Clear produkty nejsou mé oblíbené a stejně pořád zkouším nové a nové :D. Ani tohle nebylo nic extra - zrníčka byla až moc jemná, takže to ani nic moc nedělalo, takže znovu už toto kupovat asi nebudu :).



Freeman pleťové masky 
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: 30 Kč
kde koupit: drogérie Rossmann nebo tady

Purex Exfoliating Facial Wipes
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: 59 Kč za 3 balíčky
kde koupit: bohužel momentálně na Galaxii přání nejsou dostupné

Clean & Clear Morning Energy Shine Control Daily Facial Scrub
spokojenost: 2/5
koupila bych znova: ne
cena: 120 Kč
kde koupit: drogérie Rossmann, DM nebo v supermarketech

Další skupinku tvoří krémy - dva pleťové a jeden tělový. Začnu tělovým mlékem od Body Basics ve vůni Pure Coconut. Tato mléka miluju! Jsou hezky lehká a rychle se do pokožky vpijí a dostatečně ji hydratují. Mám ale strach, že celá firma skončila a že tedy jejich produkty už nebudou nikde k sehnání. Já jich hodně nakoupila při likvidaci prodejny ve Fashion Areně, kdy měli 70% slevy. 
Dále jsem spotřebovala pleťový krém od Ryoru s mořskými řasami. Tento byl specificky pro mastnou pleť, takže měl lehce matovat. S tím úplně nesouhlasím, ale jinak byl velice příjemný - lehce voněl, pěkně hydratoval a ani nebyl tak drahý. Druhým krémem je krém na oči od Nivea. Toto byl předmět, který nám s mamkou tak dlouho ležel v koupelně, že jsem si řekla, že je na čase ho spotřebovat :D. Byl fajn, ale myslím, že oční krém zatím nijak nutně nepotřebuji :).


Body Basics Pure Coconut Body Lotion
spokojenost: 5/5 
koupila bych znova: ano
cena: cca 100 Kč
kde koupit: už bohužel není k dostání

Ryor Matující krém s mořskými řasami 
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: 110 Kč
kde koupit: drogérie Rossmann 

Nivea DNAge Eye Care Anti-Age System 
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 250 Kč
kde koupit: ani tento produkt jsem na internetu nenašla

Předposlední kategorií je taková neurčitá směs :D. Mám tu sprcháš, balzám na rty a deodorant. O sprcháčích od Radox jsem mluvila už v minulém Spotřebováno. Hezky voní, tvoří hustou pěnu a co je velkou výhodou - z lahvičky vymáčkenete skutečně všechno! :) Tento deodorant - přesněji Adias for women Pro clear anti-white marks kupuji pořád a pořád dokola. Má jemnou, ne moc BUM vůni a skutečně na tmavých topech nenechává bílé značky. Co se týče balzámku... Pokud hledáte něco, co je 100% organické a raw, tento poklad musíte zkusit :) Jedná se o balzám Hurraw!, který je skutečně vyrobený z BIO produktů. Já měla noční verzi, ale na trhu je spoouuuustu příchutí. Balzám opravdu hodně hydratuje a nechává příjemný jemný pocit na rtech. Takže za mě velké ANO!


Radox Relax Lavender & Waterlily Shower Gel
spokojenost: 4/5 
koupila bych znova: ano
cena: cca 60 Kč
kde koupit: drogérie a supermarkety

Adidas for Women Anti-perspirant 48h
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 90 Kč
kde koupit: téměř všude - drogérie i supermarkety

Hurraw!
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 119 nebo 129 Kč
kde koupit: buď tady anebo tu


Hurááá! Dostali jsme se až nakonec a to přesněji k vypotřebovaným vzorečkům :). S mamkou máme v koupelně takový košíček, kam dáváme vzorky, které jsou třeba v časopisech nebo je dostanete v parfumerkách jako dárek k nákupu. Nedávno jsem tenhle košík probírala a třídila a vylovila jsem si dva produkty od Kérastase, což je vlasová kosmetika. Vlastně je to dražší odnož L'Oréal Paris.Jedním z nich byl olejíček na konce vlasů a druhým takový balzám, který má celkově chránit vlasy a nanáší se do umytých vlasů. A musim říct, že oba vzorky mě velice mile překvapily. Fakt super :). Posledním vzorkem byl pleťový peeling od Freeman, který jsem dostala k nákupu na veletrhu. U tohoto musím říct, že to nebylo nic extra a mám takový pocit, že se peeling při masírování do pleti sám zahříval... Zajímavé :D.


Kérastase Elixir Ultime 
spokojenost: 4/5 
koupila bych znova: ano
cena za plnou verzi: 676 Kč
kde koupit: tady

Kérastase Resistance Ciment Thermique
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena za plnou verzi: 250 Kč
kde koupit: třeba tady

Freeman Facial Creamy Scrub - Apricot
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena za plnou verzi : 159 Kč
kde koupit: v drogériích Rossmann nebo třeba tady


A jsme na konci! :) Tohle je vše mé beauty smetí za měsíc září :D. Máte nějakou zkušenost s těmito produkty? Jestli ano, napište mi do komentářů. Jelikož jsem nemocná a mám antibiotika, můžete se těšit ještě na pár článků do konce týdne :).



Mějte se a smějte se :))))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts