Sportique | Zdravá péče o tělo | Haul & Review

6:00:00 PM

Zdravím vás :))

Tenhle článek je takové lehké pokračování toho, kde jsem recenzovala produkty od LadyLab.cz. Dneska vám totiž ukážu produkty od české firmy Sportique, která se specializuje na přípravky pro aktivní lidi, ale samozřejmě mají i tzv. wellness řadu, protože hýčkat bychom se měli rozhodně častěji, než to děláme. Já na tuhle společnost narazila na Instagramu (@sportique.cz) a jejich filozofie i výrobky mě moc zaujaly. Jsem tedy moc ráda, že vám tento článek přinášíme ve společné spolupráci, kdy zastoupení firmy bylo natolik štědré a poskytlo mi 6 výrobků k otestování. Mám tedy 3 výrobky z wellness řady a 3 zástupce té sportovní, takže určitě pro každého něco :). Pojďme na to a věřte mi, je to bomba.


Firma Sportique se specializuje na kosmetiku vyrobenou přírodou - vše je tedy přírodní, bez použití ropných a syntetických surovin. Nemusíte se tedy bát alergických reakcí. Jejich výrobky jsou vyrobeny z přírodních olejů, tuků, bylin a nic tedy není živočišného původu. Je to ryze česká firma, mají ale zastoupení na 4 kontinentech a jejich výrobky velmi doporučuje Americká cyklistická federace a Americký olympijský výbor.

Žádný z jejich produktů není testován na zvířatech a vše je dermatologicky testováno a ověřeno. Co je super, tak i jejich balení je praktické a po spotřebování produktu je plně recyklovatelné. Do rukou se vám tak dostávají prvotřídní produkty :). Více informací o Sportique najdete tady.

Když mi balíček dorazil, už přes krabici jsem cítila hodně specifickou vůni, kterou většinou masážní krémy na sport mají. Ta je způsobena hlavně použitím přírodních olejů a esencí. Já tyhle vůně mám fakt ráda a přijde mi, že působí relaxačně i na hlavu :D. Takže nejen, že samotný krém nebo gel působí na dané místo, ale vůně, která se uvolňuje vás uvolní a můžete dokonale relaxovat. I mamka mi pokaždé řekne, že je to cítit jen když vejdu do místnosti :). Balíček mi opravdu dokonale zabalený, každý produkt byl potom samostatně v bublinkové fólii. A týmu ze Sportique moc děkuji za milý vzkaz, který byl uvnitř krabice :)). 



Wellness řada, kromě produktů, o kterých se za chvilku zmíním, obsahuje další zajímavé produkty. Arganová péče, masážní oleje, přírodní deodoranty, tělová mléka a másla, mýdla nebo třeba balzám po holení. Tohle a mnoho dalšího firma Sportique nabízí. 

Prvním produktem z wellness řady je pleťové tonikum s okurkou. Vůně je velmi jemná a svěží. Je bez alkoholu, takže nevysušuje a je směřované pro citlivou pleť. I pokud nemáte pleť citlivou, tak aspoň máte jistotu, že vám nezpůsobí nějakou reakci. Já ho používám ráno i večer, potom co si obličej umyju. Trošku nanesu na vatový tampónek a celý obličej několikrát přejedu. Takové tonikum pleť dočistí, nastaví správné pH, zklidňuje různé pupínky a podráždění a celkově pleť chrání. V nabídce jsou ještě 2 vůně - jasmín a růže - a jedna lahvička (200 ml) stojí 179 Kč. 


Pleťové tonikum koupíte tady.


Na vyzkoušení jsem dostala i krém na chodidla s shea, mandlovým, meruňkovým a olivovým olejem. Má opravdu hustou konzistenci, ale výborně se roztírá a hlavně potom nemáte nohy mega mastné, že byste se klouzali jako na ledě. To je něco, co na něm mám opravdu ráda, protože ho používám večer, než jdu spát a tak mám aspoň pocit, že si nezamastím peřinu. Má velmi příjemnou vůni a má i antibakteriální účinky. Musím říct, že po cca 3 týdnech používání opravdu vidím rozdíl. Jelikož v létě chodím téměř denně v takových těch letních sandálkách, které nemají prakticky žádnou podrážku, tak mám paty docela tvrdé a lehce popraskané. Krém kůži vyživuje a zvláčňuje a i na pohled jsou nohy mnohem hezčí :). Pokud tedy trpíte na suchá chodidla (což je podle mě skoro každý), tak bych po tomhle krému na 100% sáhla. Balení obsahuje 75 ml a stojí 169 Kč.

Regenerační krém na chodidla najdete zde.


Posledním produktem z wellness řady je balzám na rty s vůní Sladký grapefruit. Abych pravdu řekla, tak nějakou extra vůni necítím, ale to je určitě tím, že je vše přírodní, takže ta vůně není uměle přidaná. Co se konzistence týče, tak je takový voskovitý, ale na rtech hrozně příjemný. Je tenoučký, takže si ani nemyslíte, že na rtech něco máte. I když je tak lehký, tak rty opravdu skvěle hydratuje a dodává zdravý lesk. Tento balzám rty navíc chrání před vznikem oparů a určitě ho můžete použít i třeba na suché lokty nebo kolena :). V nabídce mají spoustu vůní, takže si určitě každý vybere. Tyto kelímkové balzámky obsahují 20 ml produktu a stojí 159 Kč.

Balzám na rty koupíte tady.



I jejich sportovní řada je opravdu nabitá. Hřejivé a chladivé krémy, masážní oleje, regenerační gely, samochladící bandáže nebo dezinfekční balzám na oděrky. Opravdu zajímavé produkty, které jsem třeba ani nikdy neviděla. Zkrátka vše, co by vás napadlo, abyste si zpříjemnili samotnou sportovní aktivitu nebo následnou regeneraci.

Já jsem k vyzkoušení dostala Century Femme, což je dámský krém pro cyklisty. Tento krém se aplikuje na místa, kde se vytváří hodně tření, zvyšuje se teplota a vlhkost. Já nejsem žádná cyklistka, ale i po obyčejném běhání nebo jízdně na bruslích, se mi stávalo, že jsem měla zarudlé pupínky na vnitřní straně stehen a na lýtkách. To je způsobeno třením nohou o sebe a také tím, že se potíte. Opravdu mi věřte, že krém funguje, protože od té doby, co jsem ho před každým běháním nanesla na zmíněná místa, tak jsem problém s pupínky už neměla. Co je super, tak krém nepůsobí mastně, takže nemáte takový ten nepříjemný slizký pocit, který znáte když si třeba na dovolené namažete nohy, zpotíte se a nohy máte prakticky mokré :D. Použít ho můžete i do oblastí třísel, nebo třeba i na paty, pokud máte problém s odíráním bot o achilovku. Zkrátka všude, kde se vám během sportu tvoří nějaké tření. Fakt moc doporučuju. Tenhle krém je k dostání i v unisex verzi a stojí 260 Kč.

Dámskou verzi Century Femme koupíte zde.


Cooling Cream se opravdu hodí do těchto horkých dnů. Já ho většinou mažu na nohy potom, co se vysprchuji, po nějaké sportovní aktivitě. Hlavně tedy na stehna a lýtka a trochu i na ruce. Tohle je pravděpodobně jeden z nejchladivějších krémů, který jsem kdy zkoušela :D. Krém opravdu krásně relaxuje namožené svaly a hodně omezuje namožení a únavu. Zároveň i hydratuje pokožku, brání zánětům, nelepí a dobře se vsakuje. Konzistence je trochu tekutější, takže si dávejte pozor, aby vám toho nevyteklo až moc. Vůně je doslova jako rozmixované hašlerky a provoní vám celý pokoj :D. Takže vám vlastně i hezky protáhne dutiny :D. Lahvička stojí 225 Kč a obsahuje 100 ml krému.

Cooling Cream najdete tady.


A posledním produktem je Muscle Gel. Ten se také perfektně hodí pro regeneraci a masáž po sportovním výkonu. Pokud máte zkušenosti třeba s koňskou mastí, tak tohle je podle mě lepší :). Co se konzistence týče, tak je to jemný gel, který se neskutečně rychle vsakuje a rozetření je taky bez problému. Jemně chladí a svaly zklidňuje. Lehce voní po zázvoru, takže opět velmi příjemná a přírodní vůně. Jednou večer jsem měla opravdu hodně unavené nohy a kvůli bolesti jsem nemohla usnout, sáhla jsem tedy po tomto gelu a prakticky hned jsem cítila úlevu. Takovýhle krém se podle mě neztratí v žádné domácnosti. Stojí 260 Kč a opět lahvička obsahuje 100 ml. Díky menšímu balení jsou všechny tyto krémy ideální na cestování - v batohu vám nezaberou moc místa a přitom vám udělají velkou službu.

Muscle Gel koupíte tady.


S výrobky od firmy Sportique jsem neskutečně spokojená. Už téměř 3 týdny je pravidelně používám a nemůžu si stěžovat. Vzhledem k tomu, že je vše přírodní, tak mi ceny přijdou velmi pěkné a opět musím pochválit zákaznický servis a celý Sportique tým. Spolupráce a jednání s nimi bylo neskutečně příjemné a ještě jednou jim tak děkuji za důvěru a štědrost :). Ať už si vyberete wellness nebo sportovní řadu, tak určitě nebudete litovat a k této značce se budete rádi vracet. 

Máte nějakou zkušenost s produkty od této značky? :) Určitě mi napište dolů do komentářů, abych se mohla třeba inspirovat pro budoucí nákup. Sportique můžete sledovat na Instagramu, Twitteru a Facebooku. 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts