Sbírka | Sluneční brýle

6:00:00 PM

Ahoj všichni :)

Sluneční brýle jsou takovou mojí malou úchylkou. Někdo má doma jeden pár a drží mu několik let, investuje do něj větší částku a je spokojený. A pak je tu druhá skupina lidí (včetně mě), která doma má nejméně 4 kousky, koukají po něčem neobvyklém, co není tak běžné a berou sluneční brýle jako něco, co může dokonale doplnit jejich oblečení. Už několikrát jsem nějaký ze svých oblíbených kousků zmínila, ale proč vám je neukázat všechny pohromadě? :) Navíc léto je v plném proudu, takže i načasování je podle mě ideální. Moje sbírka tímhle rozhodně nekončí :D. Ale na nějakou dobu jsem docela spokojená, no ale jak se tak znám, tak hned zítra mi padne něco do oka a budu mít doma o jedny brýle víc :D.


Asi nejdřív objasním, jaké jsou moje preference. Jelikož mám docela velkou hlavu (:D), tak si moc nerozumím v malými obroučkami. Vždycky jsem hledala co největší brýle, aby proporčně tak nějak seděly. Další preferencí jsou zrcadlová skla. Přijde mi to mnohem hezčí, než klasická průhledná skla a je to podle mě i stylovější. Co se barvy, značky, ceny a já nevím čeho - to je mi tak nějak jedno. Hlavně že se mi líbí, sedí mi a řeknu si, že je určitě unosím.

První kousek tak nějak popírá to, co jsem zrovna napsala :D. Loni v dubnu mi do oka padly tyto černé brýle s tenkými zlatými nožičkami a klasickými skly. Celé loňské léto jsem měla jen tento jeden pár a nosila jsem je tedy opravdu pořád. Musím říct, že New Yorker má super brýle, takže pokud na rychlo sháníte něco, co koupíte v kamenném obchodě, tak zamiřte tam. V poslední době je nosím jen doma na zahradě, na normální nošení mi už přijdou moc obyčejné :D.


Další brýle jsou o něco speciálnější. Jde o pár od Victorie Beckham a naprosto je miluju. Tvarem to jsou klasické aviatorky, co je na nich ale naprosto peckové, jsou zlatá zrcadlová skla. Pokud mě sledujete na instagramu (@doubryyy), tak jsem přidávala fotku v den, kdy mi přišly. Patří k nim totiž i tvrdé pouzdro s hadříkem a přišly v luxusní krabičce s logem VB. Co se týče ceny, tak to rozhodně nebyla levná záležitost, ale občas si člověk musí udělat radost :).


Třetí pár jsem dostala k Vánocům od mamky. Jsou to brýle My Girl od Quay Australia. Celá tahle značka je naprosto super a líbí se mi tak půlka jejich nabídky :D. Obroučky jsou takové lehce pogumované a skla jsou opět zrcadlová. Tentokrát hází modro zelené odlesky a i samotný tvar je podle mě hrozně zajímavý. Pokud budete objednávat nějaké brýle od Quay, tak vám vždycky přijdou v ochranném obalu, což je podle mě super. Co se ceny týče, tak se to pohybuje okolo tisícovky. 



A zbylé 3 kousky jsem pořídila na AliExpressu. Už to vypovídá o tom, že cena byla hodně nízká, ale kvalita je super! Dva páry jsem zmiňovala v Haulu z AliExpressu, takže o nich si můžete přečíst tady. Opravdu podrobně jsem tam i popisovala dodání a vše kolem toho.



Poslední pár mám doma asi 14 dní. Na nějaké fotce na Instagramu jsem viděla brýle s červenými skly a musela jsem je prostě mít :D. Tak jsem skočila na Ali a objednala si je. Podle mě jsou naprosto skvostné a když je vezmete k celočernému outfitu, tak je to prostě pecka. I tvarově jsou hodně zajímavé, ale musím říct, že je to docela oblíbený styl a viděla jsem je už na několika lidech.



Pokud ale nechcete nic objednávat ze zahraničí, tak doporučuji tuhle stránku www.nejlevnejsibizuterie.cz. Mají tam totiž styly brýlí jako na Ali Expressu, jen vás to vyjde na tak dvojnásobek ceny. Koukala jsem, že tam mají i kopii My Girl od Quay. Mně samotné se několik kousků, které Nejlevnější Bižuterie, líbí, takže asi taky nějaký nákup provedu :). Jinak pokud byste chtěli přímé odkazy na Ali Express, odkud jsem brýle kupovala, tak mi napište do komentářů a já vám to s radostí dohledám.



To už bude ode mě vše. Do komentářů mi napište, jestli jste ten typ, co má jedny brýle a střeží je jako oko v hlavě několik let, nebo jestli jste spíš jako já a rádi to střídáte :).


Sledujte mě na Instagramu (@doubryyy), Snapchatu (doubrys) a nezapomeňte odebírat blog, aby vám neutekl žádný budoucí článek.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts