MINI nákup: Rossmann

7:00:00 PM

Ahoj po dlouhé době :)

Dneska pro vás mám opravdu mini nákup, který jsem udělala tento čtvrtek v drogérii Rossmann. Klasicky 90% nákupu tvoří produkty na rty a pak jsem si koupila ještě stíny. Padlo mi ale do oka mnohem víc věcí, jenže se mi nechtělo moc utrácet a už takhle jsem tam nechala středně vysokou částku :D. Tak pojďme rychle na to :).


Od spousty zahraničních blogerek a youtuberek jsem četla chválu na konturovací tužky na rty od Essence. A když jsem viděla, že jedna stojí pouhých 30 Kč, tak mi to prostě nedalo a řekla jsem si, že je také musím zkusit. Koupila jsem si celkem 4 odstíny a už teď můžu říct, že za 30 Kč dostanete super kvalitní produkt. I když jsou tužky dřevěné, tak je tuha hezky měkká a hlavně pigmentovaná. Díky tomu, že jsou tužky krémové, můžete je použít na celé rty místo rtěnky a rty nebudete mít po chvilce jako sušenky :). V nabídce je kolem 10 odstínů od nude až po červenou a vínovou. Určitě na ně příště mrkněte. Ve stojanu jsou poměrně nenápadné, ale já jen zírám :). Myslím, že si koupím ještě tak jeden nebo dva odstíny a ohledně konturek mám vystaráno. 

Když už jsem byla u stojanu Essence, koukla jsem na lesky na rty. Já nejsem žádný velký fanda lesků, ale po těhle jsem už koukala několikrát a tak jsem si vybrala jeden odstín na ozkoušení. Myslím si, že jsem si vybrala jeden z nejsvětlejších, protože si myslím, že jemné světlé lesky se vám nikdy neztratí. Můžete je vzít na holé rty, ale i před tělové nebo světle růžové rtěnky. Musím říct, že se mi velice líbí balení - elegantní a jednoduché. Samotný lesk je taky super, malililililinko lepí (což mi nevadí), nijak nevoní a na rtech je moc příjemný. I pigmentace je dostatečná. V nabídce je kolem 6 odstínů a všechny jsou velmi jemné. Vlastně jde o Nude řadu. Ještě mám zálusk na více růžový lesk, který se ve sbírce každé slečny určitě neztratí :). 


Essence LipLiner - 30 Kč
Essence XXXL Nude Lipgloss - 60 Kč


Už hodně dlouho jsem koukala na stíny od Catrice z řady Liquid Metal. Vlastně jsem do Rossmanna šla za účelem nějaký stín koupit. Nakonec jsem zvolila odstín 120 Satina Van Der Woodsen. No... :D:D:D. Jména všech stínů jsou prostě vtipný :D. Co si dokážu vzpomenout, tak jeden ze stínů se jmenuje Mauve like Jagger :D. Odstín 120 je podle mě šampáňo barva. Stín je hezky pigmentovaný a lesklý, určitě by se dal použít i jako rozjasňovač na obličej. Co musím Catrice nechat je jejich balení. Stíny jsou ve čtvercových krabičkách, které jsou velmi bytelné a vypadají luxusně. Navíc je každé balení zabaleno, takže máte jistotu, že je produkt nepoužitý. Navíc tyto Liquid Metal stíny mají krásný embos a jsou v pánvičce zvlněny. Až mi je líto ho používat, abych náhodou tuto kresku nezničila :D. Stín jsou o něco dražší, ale nějaké stíny bych si určitě ještě chtěla koupit. V nabídce je celkem 9 stínů. Jedinou nevýhodou, kterou zatím vidím je to, že stíny poměrně dost práší a mohly by tedy opadávat i pod oči. 


Catrice Liquid Metal Eyeshadow - 113 Kč


To je k dnešnímu mini článku vše :) Pokud byste chtěli třeba jednoduché líčení s koupeným stínem a nějakou konturkou, určitě mi napište. Ráda ho udělám :). Máte nějaké zkušenosti k produkty, o kterých jsem vám napsala? :) Neváhejte a podělte se o své dojmy se mnou a ostatními čtenáři :). 

Snad teď bude článků víc a budou se vám všechny líbit. 

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts