Mé MUST HAVE štětce na oči

5:30:00 PM

Hezký pátek, lidi :))

Dneska bych vám chtěla představit mé nejoblíbenější štětce na oči. Prostě mé must haves. Jedná se o štětečky, které používám nejčastěji a nejraději a kdyby se jednoho dne stalo, že by všechny mé pomůcky zmizely, tak právě tyto bych pořídila znovu jako první. Shodou okolností jsem vybrala 10 štětců. Nechápejte to tak, že všech 10 používám pokaždé, když se líčím. To opravdu ne :). Ale s těmito štětci dokážu vytvořit jakékoliv líčení, ať už je to přirozený look na den a nebo výrazné smoky eyes na večer :). Tak jestli se chcete dozvědět, bez jakých štětečků nemůžu žít, tak pokračujte ve čtení! :)


Začnu štětcem, který používám na obočí. Obecně si obočí moc nevykresluji, protože ho mám přirozeně husté a ani tvar nechci nějak měnit, takže jen když mám víc času a hlavně náladu, tak vezmu trošku pudříku a třeba jen trochu vyplním začátek obočí a trošku zaostřím ocásek. Na obočí jsem si oblíbila Accent Brush od Real Techniques. Je krásně hubený a opravdu maličkatý, takže se s ním dají dělat drobné tahy a obočí potom působí přizoeně. Používám ho jak s pudrem, tak i s gelem a nemám žádný problém :). Tento štětec koupíte v rámci celé základní sady pro líčení očí od RT.


Další 3 štětce si jsou velice podobné. Jsou to klasické ploché shadery, ale každý je jinak velký a používám je tedy pro jiné účely. Pro nanesení stínu přes celé víčko používám Professional eyeshadow Brush od E.L.F.u (je to ten z jejich základní řady). Tento štětec stojí asi 40 Kč na elfovských stránkách a mně osobně vůbec nechlupatí. Navíc je hezky jemný a nabere dostatek produktu, aby to potom na oku bylo poznat. Trošku jinou verzí je Eyeshadow "C"  Brush, taktéž od E.L.F.u. Je to vlastně zvětšenina toho předchozího. Díky tomu, že má větší plochu, tak já ho každý den používám pro nanesení světlého stínu pod obočí. Na webových stránkách ho seženete za cca 100 Kč. No a posledním v téhle partě je ten největší mrňous. Jedná se o Detailer Shader od Zoevy. Je opravdu drobounký, takže je perfektní na detailní nanesení barvy ať už do vnitřního koutku, ale i pro tmavší stín do koutku vnějšího.


V poslední době jsem si oblíbila nosit gelové linky, takové ty klasické, co se prodávají v kalíšku. K těmto linkách ale potřebujete samozřejmě štětec. Mně nejvíc sedí Fine Liner od Zoevy. Není to takový ten klasický rohatý zkosený štětec, ale tenounký štěteček, který je "zlomený". Tento zlom velice zjednodušuje aplikaci a to, že je opravdu uzoučký zamezí tomu, že budete mít mega silnou linku přes celé oko. 


Do jedné skupiny bych hodila i další 3 štětce. Jedná se o všelijaké blending štětce. Největším chlupáček je E40 od Sigmy. Používám ho na začátku každého líčení pro nanesení přechodné barvy do očního záhybu. Je velký a chlupatý, takže stín hezký ztrácí a nezanechává ostré přechody. Já ho používám i na samotném závěru líčení pro začištění všech okrajů. Viděla jsem ale i holky, které ho používají ke konturování nosu a dokonce i lícních kostí. Mám doma jen jeden, ale jsem si jistá, že by se mi doma ještě jeden další neztratil. Menší a trošku víc přesnější verzí je E25 opět od Sigmy. Je tvarově stejný jako legendární 217 od MACu. Já ho používám pro přesnější aplikaci stínu do očního záhybu, většinou s o něco tmavším stínem než před chvilkou s E40. Já mám doma 3 takového štětce - tento od Sigmy a potom 2 od Zoevy (227 Luxe Soft Definer). Posledním blending štětcem, který mám opravdu ráda, je 231 Luxe Petit Crease od Zoevy. Je střižený do lehké špičky, takže se opět hodí pro přesnější nanesení stínu do záhybu, ale i pro ztmavení vnějšího koutku. 


Předposledním štětcem je klasický pencil brush. Já doma máme Luxe Pencil od Zoevy. Tento typ štětce je ideální pro rozetření stínu na spodní lince oka. Je totiž střižený od špičky, ale stále je jemný a produkt jemně rozblendí. Navíc takto střižené štětce jsou poměrné vzácné a moc firem je nedělá. Takže pokud někde nějaký uvidíte, určitě po něm skočte. Své využití pro něj najdete :).


A jsem u posledního kousku! tím je Smudger, opět od Zoevy. Tento štětec se dá využít stejně jako Pencil, tedy pro nanesení a následné rozetření produktu pod okem, ale především k "rozšmudlání" linky na horním víčku. Pokud chcete takový trošku messy look, tak tenhle štětec je super. Já ho používám i k nanášení tmavého stínu namísto klasické linky. Štětec stín nanese a zároveň jemně rozetře a výsledek je mnohem jemnější a přirozenější. 




Tak to je k dnešnímu článku všechno :)). Určitě se můžete těšit i na díl o must have štětcích na obličej, ale to bude třeba za měsíc, možná déle :). Jaké jsou vaše nejoblíbenější štětce na líčení očí? :) Podělte se do komentářů. Navíc měsíc se blíží ke konci, takže víte co vás v neděli čeká za článek :P.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts