Nákup: Sleek MakeUP

5:00:00 PM

Hezký pátek, lidi :)

V posledním článku jsem vám slibovala buď recenzi nebo nákup :). Dnes si můžete přečíst o mém posledním nákupu a v neděli přijde recenze :D. Spokojenost? :) Snad ano :)). 
O Sleeku slyšel snad každý a já samozřejmě nejsem výjimkou. I na mém wishlistu mám pár Sleek produktů a jednoho dne jsem si řekla, že když na jejich výrobky téměř každý den koukám a pořád si plánuju, co si koupím, tak prostě tu objednávku udělám, abych měla radost, mohla napsat článek a udělala si vlastní názor na jejich produkty. Nevím, jestli jsem jediný člověk, co tohle dělá (pochybuji, že jsem jediná), ale když si chci něco koupit, tak nejdřív minimálně týden hledám a prozkoumávám hlubiny internetu, kde bych můj sen našla nejlevněji. A tímto způsobem jsem našla stránku www.kosmena.cz, která má podle mého Sleek produkty nejlevněji :). Tak pojďme na to!


To, co se mi na Sleeku líbí, je jejich balení. Každý produkt, kromě tvářenek, má svou vlastní krabičku, na které je přesný název produktu, odstín, ingredience a občas i doporučené používání. Samotné balení je velice jednoduché. Matná černá s lesklými nápisy. Moc hezké :)

První věcí, kterou jsem si koupila je rtěnka v odstínu Babydoll. Sleek má jen dva finiše rtěnek, jeden z nich je matný a druhý je sheen. Baby Doll je sheen, což znamená, že je velmi krémová, hydratační a jemně se leskne. Co mě zaskočilo, je to, jak malinká samotná rtěnka je. Myslím tím balení. Balení je 5,5 cm velké :D. Samotná barva i konzistence jsou super :) Je to opravdu světloučká růžová, jako cukrová vata. Já jsem spokojená :)

Cena: 164 Kč
Přímý odkaz: Rtěnka Baby Doll



Dalším produktem, po kterém jsem už dlouho pokukovala je konturovací kit, který obsahuje bronzer a rozjasňovač. Poprvé jsem o něm slyšela u Zoe (Zoella na YouTube), která ho hodně často chválila. A já musím její názor potvrdit. Oba pudr jsou krásně jemné a moc nepráší. Ještě jsem je nezkoušela na obličeji, ale myslím, že to bude v pohodě :). Ještě jsem zapomněla říct, že mám odstín Light a je naprosto perfektní :). Nový bronzer jsem navíc potřebovala, protože jsem rozflákala můj Sunny bronzer od NYC :D. A to, že spolu s bronzerem koupíte i highlight, tak to je jenom plus :).

Cena: 239 Kč
Přímý odkaz: Konturovací duo Light



Poměrně příbuzným produktem je paletka rozjasňovačů, která v sortimentu Sleeku není nijak extra dlouho. Zaskočilo mě to, že tato paletka má naprosto odlišné balení, než zbytek věcí. Tento obal je lesklý (téměř jako zrcadlo) a barevně je něco mezi šedou a bronzovou. Mně se moc líbí :). Jediná výhrada ohledně balení je to, že tato paletka nemá zaklapávací balení. Prostě ji jen zavřete, ale otevírání nijak zabezpečené není, což je trošku nepraktické, pokud s paletkou chcete cestovat. Uvnitř paletky jsou celkem 4 rozjasňovače - 3 krémové a jeden pudrový, a ještě štěteček (nepoužitelný :D). Všechny highlightery jsou úžasně pigmentované a sametové. Už se těším, až je budu používat. Navíc já moc rozjasňovačů nemám, takže jsem ráda, že mám teď o 4 víc :).

Cena: 319 Kč 
Přímý odkaz: Precious Metals



Podle mě produkty, které Sleek nejvíc proslavily, jsou jejich tvářenky. Všichni říkají, že na to, jak jsou tvářenky levné, tak jsou vysoké kvality a hlavně jsou pigmentované jako blázen a jsou tedy vhodné i pro lidi s tmavší pletí. To já samozřejmě nejsem :). V oku jsem hrozně dlouho měla odstín Rose Gold, který je většinou všude beznadějně vyprodaný a když už jsem nákup dělala, tak jsem si řekla, že to košíku hodím ještě jednu tvářenku. Trochu jsem vystoupila ze své bezpečné zóny a vybrala jsem si oranžovou tvářenku v odstínu Life's a Peach. A ó můj bože. Toto jsou asi nejlepší tvářenky, co jsem kdy zkoušela. Jsou krásně jemné a neskutečně pigmentované! Moje sbírka Sleek tvářenek bude rozhodně růst :). Za mě 110 palců nahoru.

Cena: 159 Kč
Přímé odkazy: Life's a Peach a Rose Gold



A poslední Sleek produkt jsem nekoupila na Kosmeně :D. Jde totiž o limitovanou paletku očních stínů. Viděla jsem totiž Lucku z Get the Louk tuto paletku používat ve videu a docela se mi zalíbila. Ale tím, že to byla limitka, tak jsem si říkala, že už ji určitě neseženu. Ale k mému překvapení jsem našla a to na www.makeupshop.cz. Paletka se jmenuje Showstoppers a vyšla k oslavám 50ti let britských drogérech Superdrug. Jak jsem se dočetla, tak tato paletka byla sestavená ze stínů z různých sleekovských paletek. Pokud tedy máte doma jejich zásobu, určitě byste tyto stíny dali dohromady. Vždycky, když Sleek vyjde s limitovanou kolekcí, papírové obaly produktů jsou barevné a pro oko poutavé a to není vyjímkou ani pro tuto paletku :). Paleta obsahuje 12 stínů, jak matných, tak perleťových. Jde o mix výraznějších i přirozených barev. Všechny stíny jsou krásně pigmentované a jemné, rozhodně nepráší, takže nebudete mít zaneřáděnou celou paletku po jednom použití :). Velká spokojenost a jsem ráda, že ji mám. 

Cena: 279 Kč
Přímý odkaz: i-Divine Palette Showstoppers



To je k mému nákupu vše :). Pokud byste chtěli vidět hlubší recenzi na jakýkoliv produkt, napište mi do komentářů a já ho ráda udělám :). Nechtěla jsem se o každé věci moc rozepisovat, jinak bychom tu byli týden :D. Pokud tedy vaše srdéčko touží třeba po swatčích stínů nebo tvářenek, napište mi a já je udělám :). 
Ještě bych chtěla říct, že se Sleekem jsem zatím velice spokojená a určitě od nich budu pořizovat další produkty. Mám zálusk na nějaké paletky, tekuté rtěnky a tvářenky. Poměr ceny a kvality je tu neskutečný a vůbec se nedivím, že je Sleek ve světě tak oblíbený:).



Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts