Zoeva Luxe Cream Lipsticks | All 9 shades | Photos & Swatches

5:42:00 PM

Zdravím všechny :)

Dneska pro vás mám krátkou recenzi na kompletní nabídku Luxe Cream Lipstick od Zoevy. V nabídce je momentálně 9 nádherných odstínů. Krátce vám obecně zhodnotím rtěnky, jejich balení a formulaci a potom vám ukážu spoustu swatchů. Světlo dneska bylo takové všelijaké, takže barvy občas nejsou úplně stejné jako na živo, ale hold lépe to dnes nešlo, tak mi to snad prominete :). Já jsem z rtěnek nadšená a doufám, že Zoeva do své nabídky zařadí i jiné barvy :).


Jak už jsem řekla, v nabídce je celkem 9 ostínů - od světlounké nude až po vampy fialové a červené. Všechny odstíny jsou VYSOCE pigmentované a krémové (žádná z nich není matná). Na rtech působí velmi hydratačně. Tento příjemný pocit ale přináší i negativum, a tím je to, že vám rtěnka na rtech rozhodně nevydrží celý den. Tím jak je krémová, tak se na rty nepřilepí a budete ji muset během dne poopravit. Další plus, které jsem postřehla je to, že barva nezalézá do linek na rtech, ale stejně doporučuji použít nějaký balzám na rty. Barvičky jsou hezky výrazné a zářivé. Pokud si potrpíte na vůně, tak těchto produktů se bát nemusíte, protože podle mě rtěnky nijak extra nevoní. Jen lehce a je to taková čistá, mýdlová vůně.

Některé z odstínů mají až gelovou konzistenci.. Nevím, jak to přesně popsat, ale prostě na rtech vůbec nejsou cítit a když rty otřete o sebe, tak to je pocit, jako kdybyste na rtech měli opravdu nějaký gel :D. Vážně nevím, jak jinak to popsat, ale ten pocit je super :). Takovýto pocit mám třeba z odstínů Pop Stitch a One Wish.


Co se balení týče, tak to je naprosto úžasné! Působí velmi luxusně. Každá rtěnka má vlastní krabičku, která se leskne stejně jako samotné balení rtěnky. Oboje je tedy šedo lesklé, taková ta gunmetal šedá. Co mě úplně dostalo je to, že víčko je magnetické :D. Takže víčko nezaklapnete, ale samo se přitáhne pomocí magnetu. Fakt super vychytávka :). 


Jediná dvě mínus jsou podle mě to, že v celé řadě chybí nějaká jemná růžová, něco jako Cream Cup nebo Angel od MAC. A druhým mínusem je to, že odstíny Melting Kisses, Faith & Love a Venus Phase si jsou hodně podobné, to už potom jen záleží na tom, co vám bude nejvíc sedět :).


CROSS MY HEART

Pro ČR a SR: Cross My Heart
International link: Cross My Heart



COOLING PASSION

Pro ČR a SR: Cooling Passion
International link: Cooling Passion



EASY SPIRIT

Pro ČR a SR: Easy Spirit
International link: Easy Spirit



FLORAL CROWN

Pro ČR a SR: Floral Crown
International link: Floral Crown



MELTING KISSES

Pro ČR a SR: Melting Kisses
International link: Melting Kisses



POP STITCH

Pro ČR a SR: Pop Stitch
International link: Pop Stitch



ONE WISH

Pro ČR a SR: One Wish
International link: One Wish



FAITH & LOVE

Pro ČR a SR: Faith & Love
International link: Faith & Love



VENUS PHASE

Pro ČR a SR: Venus Phase
International link: Venus Phase






Ještě bych vám chtěla sdělit, že jedna rtěnka stojí 249 Kč nebo 8.50 EUR. Vzhledem k hodně kvalitnímu a bytelnému balení a samotné kvalitě rtěnky, je tato cena velice pěkná a pokud se vám nějaký odstín líbí, určitě po něm skočte! :) Nebudete litovat a pak už jen budete doma čekat na další odstíny :).

Doufám, že vám tento článek pomohl a líbil se vám :). Jak jsem řekla, tak doufám, že Zoeva přinese ještě několik odstínů, protože tento produkt je vážně skvělý! :). Máte doma nějakou z těchto krásek? :) Napište mi o ní do komentářů!


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts