HAUL: Hoooooodně utrácivý červenec

7:41:00 PM

Čauky čáu :)

Červenec se u mě nesl ve znamení utrácení. Velkého utrácení :D. Ale z části to byly ještě dárky k narozkám a za maturitu :). V následujícím článku vám toho ukážu docela dost a to mám ještě další dva balíčky na cestě, ale o jednom z nich bude celá recenze :). Já se ráda koukám na to, kdo si co koupil, tak jsem si řekla, že vám taky vše ukážu. Prosím, nechápejte to jako nějaké vychloubání. S tímto účelem článek nepíšu, nejsem člověk, který by se chlubil tím, že si mohl koupit to a to. Takže snad se vám bude můj haul líbit a třeba vás inspiruje k nějakému nákupu :).


Rozhodně největší položkou tohoto měsíce je nový notebook HP. Do této doby jsem měla pouze stolní počítač, ale jelikož jdu do Prahy na vysokou školu, bylo jasné, že si budu muset vybrat nějaký notebook. Ať už kvůli pracím do školy, ale také kvůli zábavě :). Vždycky jsem chtěla bílý noťas (já chci totiž všechno bílé :D), dokonce jsem měla i vybraný Sony Vaio, ty se ale přestaly vyrábět, takže jsem musela hledat jinde. Nakonec jsem narazila na HP v bílé barvě - nejenže hezky vypadá, ale je i poměrně vybavený a na moje potřeby bude bohatě stačit. Moje mamka ho navíc přes firemní stránky mohla sehnat o chlup levněji, než je třeba na Alze, což byl příjemný bonus. K počítači bylo za 1 korunu možné přikoupit přenosný mini repráček v růžové barvě. Do výbavy jsem si pořídila ještě bezdrátovou myš a fialové pouzdro, abych ho při převážení měla chráněný :). Notebook mám pár dní, ale zatím jsem moc spokojená :). Ještě bych asi měla dodat, že notebook je jako dodatečný dárek za maturitu. 

HP Pavilion 15-p253nc Snow White
HP S4000
HP Z6000
HP Ultrabook Purple Sleeve




Další položkou byla kabelka O Bag. Zprvu se mi tyhle gumové kabelky moc nelíbily, ale potom jsme s mamkou byly v Liberci a v jednom krámě je měly, takže jsem si ji mohla osahat a pořádně se na ni podívat. Mamka si krátce po tom koupila Standart v růžové barvě s přírodními uchy (lano). Mně v Liberci padl do oka nový model, tzv. O Chic. Oproti klasickému modelu je užší a vyšší. Dnes jsem si jí v Praze byla koupit. Byla jsem na Jungmannově náměstí a vybrala jsem si bílé tělo s broušenými uchy ve světle hnědé barvě. Tyto kabelky nejsou levná záležitost a rozhodně je to věc, která rozděluje lidi na dva tábory - jeden je miluje a druhý je nesnáší :D. Pro mě to bude spíše letní kabelka, ale moc se mi líbí. Navíc můžete kombinovat těla s různými uchy, takže vám vzniká nekonečně mnoho kombinací. Ještě s mamkou čekáme balíček s O Bracelet, což jsou gumové náramky s květinovým vzorem. Já si objednala černý a bílý a mamka barvu dove. Kromě kabelek a náramků firma dělá ještě hodinky a sluneční brýle.



Když už jsem dneska byla v Praze, řekla jsem si, že si udělám radost ve více obchodech :D. Takže jsem v Palladiu zašla do Lushe. Tentokrát jsem tam chytla moc příjemnou slečnu prodavačku, takže jsme si i popovídaly a ona mi ukázala pár produktů, které jsem předtím nezkoušela. Domů jsem odešla z dvěma tuhými pěnami do koupele a dvěma bombami. Pro mě už klasika je tuhá pěna Comforter, která voní jako černý rybíz a vanu vám zbarví růžově. Z tuhé pěny stačí kousek ulomit a rozdrobit pod tekoucí vodou. Voilá. Máte vanu plnou pěny :). Jelikož se mi tenhle koncept líbí, koupila jsem si i Brightside, který voní svěže a citrusově. Z tuhých pěn navíc většinou vytřískám kolem 7 použití, což si myslím, že je super. Jak jsem již napsala, koupila jsem si i dvě koupelové bomby a ani jednu z nich jsem dříve nezkoušela - jednou z nich je Twilight a tou druhou Fizzbanger. Twilight je růžová koule, která voní poměrně sladce a má pomoct k lepšímu spánku. Navíc po rozpuštění budou ve vodě drobné třpytečky, které mají simulovat hvězdy na noční obloze. Fizzbanger je naopak svěží s vůní jablek. Slečna mi říkala, že je uvnitř nějaký práskací prášek, tak jsem na tu show zvědavá :D. Lush je takové moje potěšení a dokázala bych koupit téměř vše, co v obchodě mají :).



Když už jsem byla v Palladiu, skočila jsem do Sephory. Koupila jsem si jenom plátýnkovou masku od sephorácké značky. Konkrétně tu v zeleném balení, která je se zeleným čajem a má mít matující účinky a je určená pro pleť, která je náchylná k akné. Jsem na ní moc zvědavá :). Sephora prodává mnoho druhů této masky, takže si určitě vybere každý. 



Další tři produkty byly dárky od strejdy k narozkám. Jde o šampon, kondicionér a masku od L'oréal Elseve. Tento systém je směřován pro poškozené vlasy. Zatím jsem zkoušela jen tu masku a jsem z ní unešená! Použila jsem ji místo kondicionéru v kombinaci se šamponem, o kterém vám napíšu za chvilku. Vlasy jsem potom měla lesklé a hebké a hlavně neskutečně voněly! Ten den mi přítel pořád čichal k vlasům a říkal, jak krásně voní :D. Takže až vypotřebuji jiný šampon a balzám, co mám zrovna v koupelně, hned sáhnu po téhle sadě :). 
Když jsme s mamkou byly za ségrou v Liberci, zavítaly jsme i do Tigera. Minule jsem si tam koupila šampon s minerály z Mrtvého moře. Tentokrát tam měly stejný šampon, ale má v sobě i černé bahno. Samotná tekutina je zeleno černá, takže to vypadá trošku strašidelně, ale vlasy mám po něm naprosto skvělé! Jediná nevýhoda je to, že Tiger nevyrábí i kondicionér, který by k šamponu pasoval.  

 


Na začátku července jsem dělala objednávku na www.dekorativka.cz. Ségra měla narozeniny a chtěla jsem tam pro ní několik věcí a jak už to většinou bývá, když nakupuji pro druhé, neopomenu ani sebe :D. Dlooouho jsem chtěla Color Tattoo od Maybelline v odstínu On and on bronze. Taky jsem si nadělila zapečený rozjasňovač od E.L.F.u v odstínu Blush Gems (poté jsem na internetu zjistila, že je to dupe pro Soft & Gentle od MAC). Já, jakožto rtěnkový magor, jsem si i koupila Essence rtěnku. Jde o středně růžovou barvičku která se jmenuje Love me. Tyto rtěnky jsou běžně k dostání v Rossmannu a jsou cenově velice dostupné. Zatím ji nosím téměř denně a je velmi příjemná. Jelikož mi došel olejíček na vlasy od Avonu, řekla jsem si, že zkusím nějaký jiný. Na Dekorativce jsem našla Vlasové sérum s macadamiovým olejem od Delia Cosmetics. Zatím mi přijde super a navíc úžasně voní :). Jako nějaké bonbony :D. A poslední věc z tohoto obchodu je vysoce hydratační pleťový krém od Himalaya Herbals. Byl docela levný a je opravdu hustý a mastný, takže se bude hodit spíše na podzim a zimu, teď v tomhle pařáku jen jako řízek :D.



Jsme u konce, slibuju :D. Ještě jsem zavítala do Rossmannu a DM a tam si pořídila pár produktů. Jedním z nich je voděodolná řasenka od Maybelline. Já voděodolky nepoužívám, ale řekla jsem si, že teď na léto, kdy jsem téměř pořád u vody, bude fajn. Né, že bych se pořád malovala, ale kdybych chtěla nějaké řasy, tak bych sáhla po této řasence. V Rossmannu se mi zalíbila jiná rtěnka od Essence, z nějaké jejich Nude řady. Tento odstín, Porcelain Doll, mi přišel nejhezčí, ale teď, když jsem opálená, tak je pro mě moc světlý, až budu bledulka, bude perfektní. Potom jsem zašla do Rossmanu a koupila si nový Stay Matte pudr od Rimmel London. Všimla jsem si totiž, že teď, když jsem opálená, tak mě odstín Transparent dělá takovou popelavou a to se mi nelíbí, takže jsem sáhla po odstínu Sandstorm, který je tmavší a je pro mě teď perfektní :). Poslední věcí je bělící pasta na zuby od Colgate. Tuto pastu používám už docela dlouho a opravdu vidím rozdíl, zuby mám o něco bělejší a k dostání je několik druhů, takže pokaždé zkouším jiný.




To je k tomuto nacpanému článku vše :D. Snad jsem vás neunudila a vydrželi jste až do konce. Příští týden můžete očekávat recenzi. Na co? Nepovím! :) Ale snad se vám to bude líbit. Postupně chci chytit nějaký článkový rytmus, tak mi držte palce :). 


Nezapomeňte mě sledovat na Instagramu (@homemademua)!!!

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts