L'oréal Infallible 24H Stay Fresh Foundation | Review

6:00:00 PM

Zdravíčko :)

Po delší době pro vás mám recenzi na kosmetický výrobek. Už nějakou dobu používám jeden tekutý make-up a naprosto jsem si ho oblíbila :). Tak proč se o něj s vámi nepodělit a říct vám všechna pro a proti (těch ovšem moc není). Jedná se o Infallible 24H Stay Fresh Foundation. Já ho doma mám ve dvou odstínech, a to 015 Porcelain a 120 Vanilla. Pokusím se všechno popsat relativně rychle, ale známe mě :D. Ukecaná holka... Neskutečně.


Takže tento make-up se dá klasicky koupit v drogérii, ale určitě jste si všimli, že L'Oréal není úplně nejlevnější, takže vám doporučuji prohledat internet a určitě ho seženete levněji. V Rossmannu jsem ho viděla asi za 450 Kč, což mi přijde přehnané, ale třeba na Ageo.cz jsem ten světlejší koupila asi tak za 200 Kč. 

K tomuto produktu nemám moc výhrad :). Má klasickou texturu, není až moc tekutý a není ani moc hutný. Dobře se roztírá a pokud bych měla porovnat aplikaci štětcem nebo houbičkou, tak preferuji houbičku. Přijde mi, že štětec tento produkt úplně perfektně nezapracuje a potom tak divně sedí na pleti. Houbička prostě funguje lépe :). 


Co se finiše týče, tak rozhodně není matný. A ani se nelesknete jako pečená klobása :D. Podle mě je to takový velmi přirozený vzhled, ale určitě bych doporučovala zapudrovat alespoň T-zónu. Já osobně pudruji celý obličej, ale to je i tím, že mám mastnější pleť. Jinak si myslím, že se tento make-up hodí jak pro suchou, tak i mastnou pleť. Nezachytává se na suchých místech na obličeji, takže nic extra nezvýrazňuje a pleť ani nevysušuje. Má takové střední krytí a výsledný vzhled je opravdu dokonalý :).

Barva 015 je pro mě naprosto super když nemám žádné opálení, takže ho momentálně používám každý den. Aplikuji ale opravdu malé množství, jen abych nepatrně sjednotila tón pleti. 120 je už o poznání tmavší, takže na začátek léta bude ideální.

Ještě bych asi mohla zmínit balení - hranatá skleněná lahvička s pumpičkou. Docela klasika. Pumpička funguje dobře a většinou s dvěma dávkami pokryju kompletně celý obličej.


Abych řekla pravdu, tak na tomto produktu jsem nenašla asi žádné mínus :). Kdybych byla hnidopich, tak možná jen tu vyšší cenu (pokud nebudete Columbo a prohledáte celý internet) a skleněné balení, které není úplně vhodné na cestování a pokud ho srazíte na zem, tak se vám naprosto nemilosrdně rozfláká. V drogériích hlavně podle mě není k dostání odstín 015, který by seděl většině češek v zimním období, ale já ho naštěstí našla na Ageo.

Pleť mi nijak neucpává, takže si myslím, že by nikomu neměl činit nějaké kožní problémy. Když to po sobě celé přečtu, tak to zní jako naprosto dokonalý make-up, ale určitě to bude hodně individuální :). Co sedí mě, nemusí sedět vám. Jde o to všechno vyzkoušet a udělat si vlastní názor :).

A to je ode mě vše :). Jaký je váš nejoblíbenější make-up z drogérie? :) Podělte se o něj dole v komentářích. A pokud se vám moje články a blog líbí, tak ho nezapomeňte odebírat, abyste nepřišli o žádný další článek (Followers v pravém menu). Taky můžete sledovat můj Instagram @doubryyy :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Super. jen škoda, že není k dostání ta 015 :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.ageo.cz/produkt/infaillible-reno-015

      :))

      Delete
  2. Make-up nepouzivam, ale tento vypada dobre ;)

    Andreablog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je super :) myslím, že by seděl i člověku, co na make-up není zvyklý, protože na pleti není vůbec cítit :)

      Delete
  3. Tento jsem nezkousela, ale uz jsem se po nem parkrat divala.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts