Nákup: Sleek MakeUP II.

6:06:00 PM

Ahoj, ahoj :)

Minulý krátký článek byl o tom, že jsem pro blog založila Instagram, kde budu postovat různé fotky, ale také upozorňovat na probíhající slevy na e-shopech. A svoje slovo plním, takže jsem vám psala o slevách na e-shopu www.cosmetics4you.cz. Ještě stále totiž probíhá sleva 15-50% na skladové zásoby produktů od značky Sleek! Navíc před pár dny byla ještě velikonoční slevová akce, díky které jste si na Facebooku mohli nechat vygenerovat slevový kód, zadat ho k vaší objednávce, a ten vám celkovou cenu snížil o dalších 12%! Takže já celkem na celé objednávce ušetřila cca 300 Kč a takovým nabídkám já jen tak neodolám :D A řekla jsem si, že bych vám zase rychle představila vše, co jsem si od Sleeku koupila, protože to je značka, která mě fakt baví a jejich produkty mám ráda a používám je často. Tak jdem na to! :)


První věcí je paletka tvářenek blush BY 3 v odstínu CALIFORN.I.A. V této paletce jsou všechny tři tvářenky krémové a barvy přímo volají jaro a léto. Já s krémovými tvářenkami zkušenost nemám a proto jsem si vybrala zrovna tuhle. Musím říct, že textura je naprosto úžasná, opravdu krásně krémová a přitom pigmentovaná. Pro nanášení doporučuji nějaký duo-fiber štětec, jako je třeba malý stipple brush od E.L.F.u. Mým nejoblíbenějším odstínem v paletce je ten prostřední The Surf, což je meruňková barva s lehkým zlatým třpytem, který dělá tváře hezky šťavnaté. Na levé straně v paletce je korálová barvička Newport Peach a na pravé je odstín OC, který je hodně podobný, ale je spíš do oranžova. Oba odstíny jsou bez třpytu. Opravdu jsem velice mile překvapena a krémovky budu používat víc. Navíc mi to přijde jako super koncept, mít malý kompakt, ve kterém najdete 3 barvičky, které k sobě sedí. Navíc díky tomu, že jsou tvářenky tak krémové, můžete je mezi sebou mixovat a nebo je vrstvit. Pokud chcete zajistit dlouhou výdrž, tak potom tvářenku lehounce poprašte buď obličejovým pudrem a nebo i pudrovou tvářenkou v odpovídající barvě :). Sleek nabízí celkem 7 paletek, kde najdete kombinace pudrových a krémových produktů v nejrůznějších barvách. Na českých e-shopech se běžně cena pohybuje okolo 310 Kč za paletku (já ji ve slevě měla za 280 Kč).


Zbylé produkty jsou věcičky na rty (surprise, surprise :D). 

Pořídila jsem si jejich true COLOUR LIPSTICK v odstínu Barely There. V minulém nákupu jsem pořídila odstín Babydoll a s texturou rtěnky jsem byla moc spokojená, takže jsem si tentokrát vybrala přirozenější odstín. Pro mě je to taková ta barva "my lips, but better". Tyto rtěnky v sobě mají vitamín E, který vaše rty hydratuje a chrání před škodlivinami v prostředí. Textura rtěnky je opravdu moc příjemná a hydratační, takže je na rtech velice příjemná a nemáte pocit suchých a stažených rtů. Jelikož je ale rtěnka krémová, nepočítejte, že vám na rtech dá celý den. Po jídle ji určitě budete muset upravit. V celkové nabídce je 30 barev!, takže si vybere opravdu každý :). Cena je většinou kolem 170 Kč.




V poslední době jsou velkým trendem tekuté rtěnky. Pokud nevíte, o co jde, tak na pohled vypadají jako obyčejný lesk, ale samotný produkt je neskutečně pigmentovaný a má vlastnosti rtěnky. Tekuté rtěnky má i Sleek a mají je v matném finiši. Produkt se jmenuje Matte Me a v celkové nabídce je celkem 6 odstínů. V e-shopu měli na skladě pouze odstín Rioja Red, což je klasická rudá rtěnka. Upřímně, chci si koupit všechny odstíny :D. Krom červené je v nabídce baby růžová, nude, dvě výrazné růžové a ještě fialová. Musím říct, že mě tento produkt neskutečně mile překvapil, protože jsem myslela, že samotný "krém" bude hutnější, ale opak je pravdou. Textura je neskutečně lehká a na rtech velice příjemná. I samotný aplikátor je super, přijde mi velice přesný a snadno se s ním manipuluje. Rtěnka po pár vteřinách po nanesení usychá do kompletně matného finiše. Jelikož jde o matný finiš, tak bych doporučovala rty před aplikací pořádně prohydratovat :). Rtěnka má neskutečnou výdrž a sundáte ji pouze nějakým odličovačem, co má v sobě olejovou složku. Pod vodou nebo obyčejným odličovákem se ani nehne. Cena je okolo 170 Kč.




A poslední dvě věci jsou klasické lesky na rty. Na výběr je neskutečně moc barev a já si na základě swatchů, co najdete v klidu na googlu vybrala odstíny Rose A Hawaii Honey. Oba odstíny na mě působí velice svěže a jarně. V Hawaii Honey jsou drobné zlaté třpytky, které ale na rtech téměř nevidíte a odstín Rose má v sobě spíš perleť, než třpytky, ale opět působí velice hezky a svěže. Lesky jsou trošku lepivější, což znamená, že na rtech budou déle držet. Určitě je můžete nosit samotné a nebo i přes rtěnku :). Mají velice zajímavý aplikátor - je to sice klasický houbičkový, je ale takový celý rovný, nemá v sobě ten úhel, jestli mě chápete :D




Tak to je k tomuto nákupu vše :))). Máte zkušenost s nějakým z těchto produktů? :) Určitě mi o ní napište do komentářů :))


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Rtěnka vypadá skvěle :) Hezký článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je fakt moc příjemná, jen je ta barvička trošku víc do cihlova, než jsem původně myslela :) Děkuji za pochvalu :)

      Delete
  2. Matte me mám v odstínu Birthday suit. Je fajn, akorát odstín jsem si představovala trochu jinak, když jsem objednávala :)
    My Make-up Store - GA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Birthday Suit chci zkusit asi ze všech nejvíc :) Je to barvička spíš do hněda, ne? :)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts