Nové rtěnky v mé kolekci!

5:00:00 PM

No ahoj všichni :))

Konečně tu pro vás mám pořádný článek :). V několika článcích jsem se nepatrně zmínila o tom, že rtěnky jsou moje závislost a je to něco, co sbírám a ve světě make-upu si užívám nejvíc. Rtěnka je totiž něco, co můžete měnit v průběhu dne, a také může naprosto změnit váš look. Rtěnky navíc můžete kombinovat s oblečením nebo jimi naopak vytvořit kontrast. Já naprosto miluji výrazné rtěnky, jako je rudá nebo křiklavě růžová, když mám na sobě černou nebo bílou. Výrazná barva na rtech totiž krásně prozáří celý vzhled a poutá pozornost :). Každý si ale musí najít své oblíbené odstíny, ale i značky a jejich formulace. Já si za poslední měsíc pořídila celkem 8 rtěnek (:// :D) a až budu mít po plese a nebudu muset utrácet za věci ohledně maturiťáku, mám zálusk na další odstíny od firem, které znám, ale také bych chtěla zkusit rtěnky od Zoevy, atd. Tak pojďme na to :).


V posledním Wishlistu jsem psala o nové kolekci rtěnek od Milani - jedná se o jejich matné rtěnky z již existující řady Color Statement. Co jsem ale nevěděla je to, že na trh přišli i s novými odstíny do klasické Color Statement řady. Z matné řady jsem pořídila 4 odstíny (z 8 celkových) a z nových přírůstků mám doma dva, zbytek odstínů mě moc neoslovil. 


Matné rtěnky mají krémovou texturu a podle mě rty nevysušují. Když je nosím, ani nevím, že na rtech něco mám, což je podle mě super. Ještě bych si chtěla pořídit dva odstíny. Zbylé dva asi vynechám, protože se jedná o červenooranžovou a fialovou rtěnku. Já osobně nerada nosím oranžový makeu-up nebo laky na nehty, prostě se mi to nelíbí, zřejmě kvůli tomu, že mám špatný podtón pleti. No a fialová asi taky není nic pro mě :). Navíc podle recenzí, které jsem zkoukla, nemá zrovna nejlepší texturu a na rtech přeskakuje. Jak jsem řekla, celkem je v kolekci 8 odstínů, od nude, přes růžové a rudou až po tu fialovou. Myslím si, že časem Milani přijde s novými barvami. 

60 Matte Innocence
61 Matte Naked
62 Matte Blissful
63 Matte Diva
64 Matte Orchid
65 Matte Glam
66 Matte Passion
67 Matte Confident

Abych pravdu řekla, jsem poměrně zklamaná z nejsvětlejšího odstínu Matte Innocence, na mých rtech vypadá tak nějak křídovitě a zalézá do vše linek, co na rtech mám. Musím zaexperimentovat a zkusit ji třeba přes nějakou výraznější konturku, ale samostatnou rtěnku asi nosit nebudu. Obecně jde o nude s oranžovým podtónem. (UPDATE k Matte Innocence - teď v létě, když jsem opálená, tak vypadá naprosto úžasně a pokud pod ní dám voskovitější balzám, jako třeba EOS, tak je super.) Matte Blissful je pro mě každodenní barva - popsala bych ji jako starorůžovou (růžová s šedým až fialovým nádechem). Já mám rty normálně poměrně pigmentované a tahle rtěnky mi je lehce zesvětlí. Matte Orchid je pořádná divočina :D. Přirovnala bych ji k Candy-Yum-Yum od MAC. Je to zkrátka křiklavá růžová! Na léto nebo diskotéku jako vyšitá. A poslední z matné řady mám Matte Confident. To je klasická červená - taková old Hollywood style :). Krásně podtrhne elegantní, klasický look. Řekla bych, že má spíš žlutý podtón, takže může vyvolat dojem nažloutlých zubů, takže na to pozor :).

Celkově se mi tato matná řada líbí. Na rtech jsou moc příjemné a i když jsou matné, tak nevysušují, což je super. Určitě ale doporučuji rty před použitím zbavit suché kůže a pořádně je prohydratovat nějakým balzámkem. S tmavšími barvami doporučuji použít konturovací tužku, aby vaše aplikace byla co nejpřesnější :). Ještě bych si chtěla pořídit odstíny Matte Naked a Matte Diva.



Jak jsem zmínila, Milani přidalo pár odstínů do už tak velké palety barev v Color Statement rtěnkách. Mě zaujaly dva růžové odstíny 45 Catwalk Pink a 46 Power Pink. Catwalk Pink je světlá mléčná růžová, kterou jsem já osobně v jejich nabídce postrádala a jsem opravdu ráda, že ji zařadili. Nosím ji téměř pořád, dodává rtům a vlastně i celému obličeji krásně šťavnatý vzhled a je prostě taková hravá a veselá :). Navíc pokaždé, když ji mám na sobě, tak mi přítel rtěnku pochválí, takže se asi líbí i okolí. Druhý odstín Power Pink je o hodně tmavší a výraznější. Je to taková střední růžová s modrým podtónem. Myslím si, že je hodně podobná Matte Diva, jen je lesklá. 

Obě rtěnky jsou krémové, na rtech příjemné a hydratační. Jelikož jsou ale krémové, na rtech vám rozhodně nedají celý den, ale budete je muset v průběhu dne upravit, obzvlášť po jídle. Jsem ale velmi spokojená a mám zálusk na pár odstínů, které jsou v jejich původní řadě. Hlavně na rudé odstíny, kterých mají požehnaně. 

Ještě bych chtěla zmínit vůni rtěnek. Původní řada od Milani měla takový ten melounový, hodně sladký nádech. Já osobně ho miluju :D. Nové matné rtěnky a i přídavky do původní kolekce mají ale jinou vůni. Je to taková jemná vanilka (jako když se peče koláč :D). Taky moc příjemná, rozhodně méně výrazná jak ta melounová :). Pokud je tedy vůně rtěnek něco, co vás může přilákat nebo odradit, je to něco, co stojí za zmínku :).



Poslední dvě rtěnky, o kterých vám chci napsat jsou drogérkové úlovky. Tou první je rtěnka od Rimmel z červené Kate Moss řady. Přesněji jde o odstín 101. A musím říct, že jsem po prvním použití zírala s otevřenou pusou. Naprosto úžasná formulace, je opravdu krémová a hydratační a přitom jde o matnou rtěnku. V kolekci je celkem cca 12 odstínů, v Čechách jich máme asi 6. Ještě mám zálusk na 107, kterou nosí Zoe a pořád dokola o ní mluví. Jde o temnou rudou a je opravdu krásná. Tyto rtěnky navíc stojí něco okolo stovky, což je krása. Tohle je můj miláček a nosím ho opravdu téměř pořád :). Fakt super a doporučuji všem. Co se barvy týče, tak je to opět taková nude, ale spíše do růžova. Odstín na každý den - ať už do práce nebo do školy :). Tím, že je matná, tak na mě dá téměř celý den, neslejvá se do linek a hezky drží :). 

A poslední rtěnkou je 725 Tamtalizing Taupe od Maybelline. Byla jsem v pátek v Rossmannu, brouzdám kolem všech stojanů až můj zrak zavítal ke košíkům se zlevněným zbožím. A můj zrak upoutala tato rtěnka. Místo nějakých 180 Kč jsem totiž zaplatila 79 Kč! (ještě jsem ulovila Color Tattoo za 39 Kč). Ve zlevněné nabídce byl ještě světlejší odstín (něco jako Sandy Nude, přesně nevím) a myslím, že si koupím i tu :D. Za 79? To by byl hřích ji tam nechat :D. Nicméně odstín 725 je opět nude, ale řekla, že bez jakéhokoliv podtónu... Možná trochu do hněda. Mně osobně se hnědé rtěnky líbí :). Je to formulace s lehkým leskem, takže rty vypadají zdravě a šťavnatě :). Světe div se, toto je moje první Color Sensational rtěnka od Maybelline a musím říct, že jsem velmi mile překvapena. Vždycky mě ale odradí ta cena. Protože se mi moc nechce dávat téměř 200 Kč za rtěnku z drogérky :). Ale uvidíme, myslím, že mi pár kousků doma ještě přistane :).


MILANI Matte rtěnky - 139 Kč (koupíte zde)
MILANI Color Statement rtěnky - 119 Kč (tady)
Rimmel London Kate Matte rtěnka - cca 120 Kč (drogérie DM a Rossmann)
Maybelline Color Senstional rtěnka - cca 180 Kč (drogérie)


Tak to je vše :). Snad jste pochytily vše, co jsem vám chtěla o těchto rtěnkách říct :D. Pokud máte o nějakou zájem, určitě si nejdřív na internetu vyhledejte recenze, abyste peníze nevyhodili zbytečně. Já to tak dělám vždycky :). Najde se tu někdo, kdo je stejně ujetý na rtěnky, stejně jako já? :))

V sobotu se můžete těšit na Spotřebováno za Únor a další týden snad nějaký ten článek taky bude :). Nechci ale nic slibovat, protože času nemám pořád moc nazbyt :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts