Wishlist | Update IV

6:00:00 PM

Ahoj všichni :)

už dlouho jsem nenapsala žádný wishlist update, tak proč ne dneska? :) Abych byla upřímná, už v psaní wishlistu nejsem tak důsledná jako jsem byla a většinu věcí, které bych chtěla, mám v hlavě. Navíc mám separátní seznamy na štětce, paletky a pak mám seznam pro ten zbytek, na který jsi vzpomenu, ale tak jako tak, ten největší wishlist je v mé hlavě. Takže já se teď pokusím co nejvíc zapátrat v paměti a o pár věcech, které jsou na mém seznamu poměrně nové, napsat. Klasicky vám i napíšu o  tom, co jsem si mohla vítězoslavně odškrtnout :D.

KOUPENO:

Z věcí, které jsem na wishlistu měla delší dobu jsem si pořídila paletku Cocoa Blend od Zoevy a od stejné značky ještě Fan Brush, který používám při nanášení rozjasňovače (článek zde).


Také jsem si mohla odškrtnout Cindy Lou Manizer od theBalm, což je narůžovělý rozjasňovač, který se dá použít i jako tvářenka (článek najdete tady).

Poslední článek byl o štětcích od Real Techniques a všechny z nich byly součástí seznamu přání (recenze tady).

K narozeninám jsem od ségry dostala parfém Pink Friday od Nicki Minaj a i ten byl pochopitelně součástí seznamu. I když se mu rozbilo stříkátko, tak voní docela pěkně, ale výdrž bohužel není nic moc. 




PŘIPSÁNO:

Na seznámek jsem si připsala jiný parfém a tím je Desire od Dolce&Gabbana, ale chtěla bych i vyzkoušet parfémy od Huga Bosse (takové ty úzké vysoké flakony). Chtěla bych se vrátit i k Seductive I'm Yours od Guess, ale ten jsem už kdysi měla.

Jednoho dne bych chtěla zkusit produkty od značky ColourPop, ať už jejich stíny, rtěnky nebo rozjasňovače. Tato firma, ale zatím nedoručuje po celém světě a nechce se mi objednávat přes takové ty dopravní firmy, kde vám přidělí americkou adresu a poté vám balíček doručí kam potřebujete. Ze zahraničních značek mám zálusk ještě na Gerard Cosmetics a Makeup Geek.

Milani v poslední době přišlo na trh s limitovanou edicí tekutých rtěnek, ale na českých stránkách jsem našla pouze dva odstíny, ostatní jsou vyprodané. Také mají v nabídce nové odstíny klasických a i matných rtěnek.

Sleek má taky nové produkty. Mě hodně lákají krémové tvářenky, které uschnou do pudrového finiše - na trhu je celkem 6 odstínů, tak uvidím, jaký se mi bude líbit nejvíc (ehm, ehm.. během psaní tohoto článku jsem si dva odstíny objednala :D - těšte se na recenzi).


Pokud byste chtěli vidět separátní články na můj wishlist se štětci, paletkami, produkty od Milani nebo MAC, tak klidně napište, ráda vám vše vypíšu :).


To už ale je k dnešnímu článku vše :). Za pár dní si budete moci přečíst TOP za měsíc srpen a potom ještě určitě bude Nákup a Recenze. Jak to bude dále, to bohužel nevím, protože 14.9. nastupuji na vysokou :). 

S kým z vás se uvidím na World of Beauty & Spa? :)


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts