Real Techniques štětce

9:01:00 AM

Zdravíííím :)

Toto je můj první článek na blogu a myslím, že by bylo fajn představit značku, o které moc Čechů neví. Značka Real Techniques je velmi známá v zahraničí, ale u nás se o ní moc neví, pokud na youtube nekoukáte na zahraniční blogerky. A jak už to ve světě make-upu bývá, tuto značku založila jedna z youtuberek Samantha Chapman. A musím uznat, že při tvorbě těchto kosmetických pomůcek, odvedla skvělou práci. :)

Já chtěla tuto značku vyzkoušet opravdu hrozně dlouho, ale štětce jsem nechtěla objednávat ze zahraničí, tak jsem začala prozkoumávat internet, jestli je nenabízí nějaká česká stránka. A ano, nabízí. Všechny své štětce jsem objednala z www.galaxieprani.cz. Tuto stránku mohu jen doporučit. K prvnímu nákupu jsem dostala malý dáreček a navíc pokud si u nich vytvoříte účet a při každé objednávce se k němu připojíte, budou vám postupně přiznávány slevy, podle počtu provedených nákupů. To je super, ne? :) Tato stránka nenabízí pouze štětce, ale vlastně všechno, na co si jen ohledně kosmetiky vzpomenete. Super je, že u nich seženete věci a značky, které se v Čechách moc neznají, a slýcháváme o nich spíše ze zahraničí. A hlavně když se pokaždé na jejich stránku podívám, mají v nabídce nové produkty, nové značky a to mě bohužel nutí utrácet víc a víc peněz. :) Mají i stránku na facebooku, kde pohotově odpovídají na dotazy zákazníků.

Teď už ale k samotným štětcům. Úplně nejvíc jsem chtěla zkusit Expert Face Brush na nanášení tekutých make-upů.  Tento štětec se prodává samostatně. Ale když už jsem byla v nakupovacím zápalu, tak jsem do košíku přihodila i dva sety. Jeden na make-up a druhý pouze na oči. První zmiňovaný set se jmenuje Core Collection a obsahuje 4 štětce – Buffing Brush, Contour Brush, Pointed Foundation Brush a Detailer Brush. Druhý set – Starter Set – obsahuje 5 štětců pouze pro líčení očí – Deluxe Crease Brush, Base Shadow Brush, Brow Brush, Accent Brush a Pixel-point Eyeliner Brush. Obě sady Vám přijdou v cestovním pouzdře, které slouží i jako stojánek.Při druhém nákupu jsem do košíku přihodila veliký Blush Brush, který se stejně jako Expert Face Brush prodává samostatně. 




Všechny z nich jsou na dotyk neskutečně jemné a při mytí neztrácí štětiny. První objednávku jsem učinila před Vánoci, poslední štětec mi přišel tak před 3 měsíci a všechny vypadají jako nové. Produkt nanáší rovnoměrně a tím, že jsou špičky štětin bílé vidíte, kolik produktu na štětci máte. Držadla jsou z lehkého kovu, spodek štětce je pogumován a je plochý, štětce tedy mohou stát. 




Expert Face Brush nepoužívám na make-up, jak jsem původně myslela, ale na roztírání korektoru. Štětec je velmi hustý a produkt hezky zapracuje. 
Buffing Brush má delší štětiny než předchozí štětec a používám ho na tekutý make-up. Je hezky jemný a nezanechává na pokožce tahy štětce. 
Contour Brush používám jen v případech, kdy chci silně a přesně vykonturovat obličej. Je skvělý na konturování nosu.
Pointed Foundantion Brush upřímně nevyužívám, ale občas ho používám na nanášení pleťové masky.
Detailer Brush je skvělý pomocník při zakrývání jednotlivých pupínků, je opravdu velmi přesný. Občas ho používám i při nanášení tmavé rtěnky, protože tmavé rtěnky nepovolí žádnou nepřesnost. :)
Blush Brush je skvělý pro bronzování celého obličeje a nebo pro nanášení tvářenky. Já ho využívám pro obě věci.
Deluxe Crease Brush je skvělý po nanášení očního stínu do kontury oka, ale občas ho používám i na zapracování korektoru pod okem.
Base Shadow Brush je ideální pro nanášení stínu na celé víčko, ale i pro "blendění" stínu v kontuře oka. 
Zbylé tři štětečky moc nepoužívám, ale jsou skvělé pro detailní práci na oku, každý si najde své využití pro tyto drobečky. 



Co se ceny týká - samostatné štětce jsou za 359 Kč a sady za 679 Kč (ceny na www.galaxieprani.cz).
Tyto pomůcky používám každý den a pokud si rozmýšlíte jejich koupi, určitě neváhejte. Já mám zálusk na velký Powder Brush a na drobný Setting Brush, které se také prodávají samostatně. 

To je k této recenzi vše. :) Při jakémkoliv dotazu se nebojte přidat komentář a já vám zcela určitě odpovím. V plánu mám recenzi všech mých štětců od E.L.F., takže se na ní můžete těšit.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts